piątek, 10 kwietnia 2009

04.04.2009 Nowe Filth Of Mankind, Biała Gorączka

Po kilku krótkich godzinach snu na stole w knajpie w kole gdzie dzień wcześniej bawiłem się na koncercie Tokarz Inferno+ Oreiro+ Drip Of Lies+ Złodzieje Rowerów, a przede wszystkim na afterze ;] wyjechałem z bełchatowską ekipą Ruchators- młodzi aż do śmierci w podróż do małego miasta na pólnocy Polski- Nowe. Przed koncertem odwiedziliśmy jeszcze Gdańsk, ale zdjęć z nad plaży wam oszczędze. W Nowym zagrali Filth Of Mankind i Biała Gorączka. Niestety spóźniliśmy się i Filtrów widziałem tylko niecałe 2 kawałki, zeszli ze sceny zanim rozpakowałem aparat, liczyłem że dadzą się namówić na bisy co bym zdążył pofocić, ale nie weszli drugi raz na scenę.
Link do zdjęć

Biała Gorączka - www.myspace.com/bialagoraczka














Brak komentarzy: